Anne tarif kabak tatlısı

 


Bazen uzun uzun tarifler videolarına bakıyorum, 

uzadıkça sıkılıp bırakıyorum.

Hemen annem devreye girip tarif ediyor ve

 inanın 5 dk sürmüyor tarifi.


TARİF

İhtiyaç duyduğun kadar balkabağını bir tencereye koyuyoruz.

Üzerini şeker kapayacak kadar şeker koyup en az 3-4 saat bekletiyoruz.

Kendisi sulandığı için bu su ile kısık ateşte yumuşayana kadar pişiriyoruz.

İşte bu kadar :)  


Ben birde üzerine biraz şeker serpip ızgara ayarına koyup üzerini hafif kızartıyorum 

ve süslemek için ceviz ya da fındık ekliyorum.

Afiyet olsun



Annemin sevdiği müziklerden

Arif Sağ Deli Gönül Gurbeti Ben mi Yarattım BURADAN ulaşabilirsiniz



Anne tarif kabak tatlısı Anne tarif kabak tatlısı Reviewed by MujganAkyuzDundar on Mayıs 02, 2021 Rating: 5

Hiç yorum yok

Post AD